Založ si blog

Veľké detské lásky

som do teba.. Si aj ty do mňa?

„A vieš, že ja mám už aj frajera?“ Usmiala som sa. Malý sedemročný drobček predo mnou sa veľmi rád chváli. Napriek zopár chýbajúcim zúbkom sa veselo vyškiera.  Bol jeden z príjemných horúcich dní a ona je oblečená ako sa na mladú slečnu patrí. Ružová suknička a modré tričko, ktoré pristane k jej žiarivým očkám. „Má už desať rokov,“ pokračuje v opisovaní svojej detskej  lásky, „a už sme sa aj pobozkali,“ vyhlási hrdo. Jej kamarátky, rovnako bláznivé, sa začnú chichotať. S potláčaným smiechom som upozornila, že dúfam, že iba na líce. Pokrútila blonďavou hlavou. „Nie, na ústa, veď tak naozaj.“ Neprestala som sa usmievať, i keď moje myšlienky už neboli vôbec veselé. Jej kamarátky mi vysvetlili, že to vôbec nebol ozajstný bozk, lebo ona iba našpúlila ústa a nevedela čo ďalej. „Ale už viem!“ škaredo pozrela na kamarátky. Tento drobec a jej prvé lásky. Áno, lásky. Ako som sa dozvedela, dotyčný nie je prvý frajer. Bola som zvedavá, ako tento ich vzťah začal. „No, on mi povedal, že je do mňa a ja, som mu teda povedala, že som do neho.“  Samozrejme nič romantické, iba jeden večer na školskom výlete. Ale čo už, proste on je do nej a ona je do neho. Vydrží im to tak dva-tri dni. Dospeláci sa len zasmejú nad takýmto románikom. Nemysliac na dôsledky. Nehladiac na dôvody. Pre deti odrastené na nevhodných filmoch a vždy prístupnom internete, už neexistujú tabuizované témy. A označenie 15-ky v krúžku vo filme vysielanom doobeda je až výsmechom. Nemoralizujem. Je to realita. To iní, sa nezmôžu na iné, iba na kritizovanie dnešnej mládeže. A ako vždy len sa dávajú záplaty na starú látku.

 

Keď sa snaha necení

24.05.2013

Keď môj bývalý priateľ toho občas vypil priveľa mával veľmi seba-ľútostivé a úprimné chvíľky. Samozrejme ľutoval všetko čo robil a ako sa správal. A ja som mu vždy hovorila len to jediné. Že nepotrebujem aby sa zmenil. Že jediné čo chcem je aby sa snažil, že mi stačí vidieť jeho snahu. Vždy pre mňa snaženie sa nejakého človeka znamenalo oveľa viac. [...]

Krížová cesta slovenského pacienta

28.04.2012

Táto téma nie je nijak novátorská. Len ju treba z času na čas pripomenúť, aby sme nepodľahli efektu špirály mlčanlivosti. A aby sa kompetentní nenazdávali, že je všetko OK. A možno raz, nie vďaka mne, ale hádam vďaka niekomu inému, keď už bude pripomienok dostatočne veľa, sa to konečne zmení – systém nášho zdravotníctva a niekoľkomesačná cesta [...]

Vpred či zostať stáť

25.04.2012

Kráčam ľavou krajnicou vpred… Ty snáď bežíš či stojíš, napravo … Tak blízko a predsa ďaleko Chcem ísť vpred a ty? Nevidím či si sa rozhodol vrátiť, či stáť Snáď iba tak pomaly kráčaš vpred… Možno prejdú hodiny, mesiace, roky A ľavá krajnica sa priblíži k tej pravej… Keby si sa rozhodol prejsť na opačnú stranu Počkám ťa… Ale [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

bella

O hľadaní a spoznávaní... O realite, ktorá občas zabolí, častejšie poteší. O všadeprítomnej kráse sveta okolo nás :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 31402x
Priemerná čítanosť článkov: 2617x

Autor blogu